logo AWFiS w Gdańsku

Bibliografia publikacji pracowników
Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku od r. 2000




Zapytanie: MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 54



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wersja do druku | Pobierz plik do edytora | | Nowe wyszukiwanie
1/54
Tytuł oryginału: Marketing sportowy : profesjonalne zarządzenie sportem.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Pod redakcją Piotra Godlewskiego i Piotra Mateckiego
Adres wydawniczy: Gdańsk : Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, 2020
Opis fizyczny: 411 s. : rys., tab., wykr. - Bibliogr. przy rozdz. Streszcz.
p-ISBN: 978-83-62390-43-4

Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Sport ; Zarządzanie ; Komunikacja marketingowa ; Ekologia ; Kluby sportowe ; Sponsoring ; Facebook ; Portal społecznościowy ; Kibice ; Promocja ; Finanse ; Piłka nożna ; Kobieta ; Rynek sportu
Charakt. formalna: monografia polska (red.)
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 20.000
2/54
Autorzy: Joanna Danuta Jedel.
Tytuł oryginału: Research on strategies of sport event sponsorship.
Czasopismo: Współczesna Gospodarka
Czasopismo: Contemporary Economy

Szczegóły: 2018 : vol. 9, nr 4, s. 51-62, rys., tab., bibliogr. [19] poz., abstr.
Uwagi: Opublikowane 2018-03-31
e-ISSN: 2082-677X

Polskie hasła przedmiotowe: Sport ; Sponsoring ; Marketing ; Strategia ; Badanie
Angielskie hasła przedmiotowe: Sports sponsorship ; Business development ; Marketing ; Sponsorship strategy ; Equity returns
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: EN
Punktacja MNiSW: 9.000
Adres url:
DOI:
3/54
Autorzy: Joanna Danuta Jedel, Marcin Burchard.
Tytuł oryginału: The desired directions of the development of marketing strategies adopted by the Ekstraklasa clubs on the basis of a comparative analysis of the revenue structure of the leading Ekstraklasa and Premier League clubs in 2016 and 2017 (using the analysis of annual reports and financial statements as well as the Norton and Kaplan model).
Czasopismo: Baltic Journal of Health and Physical Activity
Szczegóły: 2018 : vol. 10, nr 4, s. 189-201, mapa, rys., tab., bibliogr. 19 poz., abstr.
Uwagi: Published: December 2018. - Afiliacja M. Burcharda: Department of Economics, Management and Law in Sport, Faculty of Physical Education, Gdansk University of Physical Education and Sport
p-ISSN: 2080-1297
e-ISSN: 2080-9999

Polskie hasła przedmiotowe: Piłka nożna ; Kluby sportowe ; Zarządzanie strategiczne ; Marketing ; Strategia ; Liga sportowa ; Finanse ; Liga Mistrzów ; Planowanie strategiczne ; Kompleksowa karta wyników ; Skuteczność organizacyjna
Angielskie hasła przedmiotowe: Sport marketing strategy ; Football clubs incomes ; Premier League ; Ekstraklasa S.A. ; Norton and Kaplan Model ; Sport management
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: EN
Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej
Punktacja MNiSW: 11.000
Inne bazy podające opis: Web of Science All Databases ; Web of Science Core Collection
Adres url:
DOI:
4/54
Tytuł oryginału: Marketing sportowy : współczesne kierunki rozwoju.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Red. nauk. Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Adres wydawniczy: Poznań : SportWin, 2017
Opis fizyczny: 255 s. : rys., tab., wykr. - Bibliogr. przy rozdz.
p-ISBN: 978-83-929353-3-9

Liczba arkuszy: 10.5
Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Sport ; Sponsoring ; Kluby sportowe ; Zarządzanie ; Sportowcy ; Kibice ; Imprezy sportowe ; Marka sportowa
Charakt. formalna: monografia polska (red.)
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 5.000
5/54
Autorzy: Barbara Zarańska, Artur Ziółkowski.
Tytuł oryginału: Profil(e) konsumenta praduktów żywnościowych w świetle zmian demograficznych.
Tytuł całości: W: Żywienie - sport - edukacja / red. Mariusz Brodnicki, Franciszek Makurat, Tadeusz Łapian, Agnieszka Kaźmierczak
Adres wydawniczy: Kijów : Talkom, 2017
Opis fizyczny: S. 34-46. - Bibliogr. [25] poz.
Uwagi: Objętość całej publikacji: 9.5 a.w. - Na s. tyt.: Gdańsk
p-ISBN: 978-617-7685-07-3

Liczba znaków: 26622
Liczba arkuszy: 0.665
Polskie hasła przedmiotowe: Konsumenci (ekon.) ; Żywność ; Demografia ; Profil ; Socjologia ; Marketing ; Marketing elektroniczny ; Globalizacja
Charakt. formalna: rozdział w monografii zagranicznej
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 5.000
6/54
Autorzy: Piotr Sławomir Godlewski, Piotr Matecki.
Tytuł oryginału: Wprowadzenie.
Tytuł całości: W: Marketing sportowy : współczesne kierunki rozwoju / red. nauk. Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Adres wydawniczy: Poznań : SportWin, 2017
Opis fizyczny: S. 5-10
p-ISBN: 978-83-929353-3-9

Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Sponsoring ; Sport ; Polska
Charakt. formalna: przedmowa polska, wstęp, posłowie
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
7/54
Tytuł oryginału: Marketing sportowy : wyzwania i możliwości.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Red. Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Adres wydawniczy: Poznań : SportWin, 2016
Opis fizyczny: 268 s. : rys., tab., wykr. - Bibliogr. przy rozdz.
p-ISBN: 978-83-929353-2-2

Liczba arkuszy: 13
Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Sport ; Finanse ; Sponsoring ; Kibice ; Środki masowego przekazu ; Media społecznościowe ; Kluby sportowe ; Imprezy sportowe ; Biegi ; Reklama ; Public relations ; Komunikacja społeczna ; Marka sportowa ; Promocja sportu ; Infrastruktura sportowa ; Hala sportowa ; Zarządzanie
Charakt. formalna: monografia polska (red.)
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 5.000
8/54
Autorzy: Piotr Sławomir Godlewski.
Tytuł oryginału: Wstęp.
Tytuł całości: W: Marketing sportowy : wyzwania i możliwości / red. Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Adres wydawniczy: Poznań : SportWin, 2016
Opis fizyczny: S. 5-13
p-ISBN: 978-83-929353-2-2

Polskie hasła przedmiotowe: Sport ; Marketing
Charakt. formalna: przedmowa polska, wstęp, posłowie
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
9/54
Autorzy: Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski.
Tytuł oryginału: Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego : studium przypadku Gdyni.
Tytuł angielski: Examples of marketing activities undertaken for promotion of luxury cruises market in the waters of Baltic Sea : the case study of Gdynia.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe nr 875. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 41 / Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: 2015, s. 389-400, tab., bibliogr. [13] poz., streszcz., summ.
Uwagi: Tyt. nr. 41, t. 1: Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki
p-ISSN: 1509-0507
e-ISSN: 2353-2874

Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Turystyka morska ; Promocja ; Rejsy ; Cruising ; Bałtyk ; Gdynia (woj. pomorskie) ; Statki pasażerskie ; Baltic Cruise Project
Angielskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Tourism ; Promotion ; Cruising ; Luxury cruises market ; Baltic Sea
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 9.000
Index Copernicus: 58.110
Adres url:
DOI:
10/54
Autorzy: Joanna Danuta Jedel, Waldemar Piotr Moska, Józef Zawadzki, Renata Kopczyk, Magdalena Kędzior, Maria Lubomańska-Palarczyk, Maciej Schwarz.
Tytuł oryginału: Rynek sportu : zarys problematyki.
Adres wydawniczy: Gdańsk : Wydaw. Uczelniane Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu, 2015
Opis fizyczny: 150 s. : rys., tab. - Bibliogr. przy rozdz.
p-ISBN: 978-83-62390-65-6

Liczba arkuszy: 7.6
Polskie hasła przedmiotowe: Sport ; Rynek sportu ; Przedsiębiorstwo sportowe ; Imprezy masowe ; Imprezy sportowe ; Bezpieczeństwo publiczne ; Unia Europejska ; Prawo międzynarodowe ; Prawo wspólnotowe europejskie ; Organizacje sportowe ; Sportowcy ; Wizerunek sportowca ; Marketing ; Zarządzanie kryzysowe ; Promocja ; Produkt sportowy ; Fair play ; Program Financial Fair Play
Charakt. formalna: monografia polska (aut.)
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 25.000
11/54
Autorzy: Jacek Olszewski-Strzyżowski, Bartłomiej Walas.
Tytuł oryginału: Konsorcja produktywne jako przykład działań integracyjnych w turystyce.
Tytuł angielski: Product consortia as an example of integration activities in tourism.
Czasopismo: Turystyka i Rekreacja
Szczegóły: 2014 : t. 11, nr 2, s. 35-44, tab., bibliogr. 13 poz., summ.
p-ISSN: 1895-3700

Polskie hasła przedmiotowe: Produkt turystyczny ; Turystyka ; Konsorcjum ; Kuchnia regionalna ; Uzdrowisko ; Spa ; Wellness ; Marketing
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Index Copernicus: 35.560
Adres url:
12/54
Autorzy: Delia Bar-Kołelis, Boguslaw Gosz, Tomasz Adam Wiskulski.
Tytuł oryginału: Promotion of host cities of Euro 2012 case study Warsaw and Poznan.
Czasopismo: Journal of Geography, Politics and Society
Szczegóły: 2014, nr 1, s. 43-52, fot., rys., bibliogr. [5] poz., abstr.
p-ISSN: 2084-0497
e-ISSN: 2451-2249

Liczba arkuszy: 0.57
Polskie hasła przedmiotowe: Euro 2012 ; Piłka nożna ; Mistrzostwa Europy ; 2012 ; UEFA ; Promocja ; Warszawa ; Poznań (woj. wielkopolskie) ; Marketing
Angielskie hasła przedmiotowe: Euro 2012 ; UEFA ; Promotion ; Football ; Target ; Promotional campaign
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: EN
Adres url:
13/54
Autorzy: Anita Jesiołowska-Rygas, Andrzej Rygas.
Tytuł oryginału: Oblicza wielkich imprez sportowych i ich ekonomiczne rezultaty dla państw współorganizujących.
Tytuł angielski: Faces of large sporting events and their economic results for the co-organizing countries.
Czasopismo: Studia Gdańskie. Wizje i Rzeczywistość
Szczegóły: 2013 : t. 10, s. 54-65, rys., wykr., bibliogr. [17] poz., summ.
Uwagi: Afiliacja A. Jesiołowskiej-Rygas (doktorantka): Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
p-ISSN: 1731-8440

Polskie hasła przedmiotowe: Imprezy sportowe ; Ekonomika ; Promocja ; Marketing ; Euro 2012 ; Sport masowy ; Finanse ; Aktywność fizyczna
Angielskie hasła przedmiotowe: Mass sport ; Sporting events ; Euro 2012 ; Sports marketing ; Physical activity
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
14/54
Autorzy: Remigiusz Sławomir Dróżdż, Dariusz Olszewski-Strzyżowski.
Tytuł oryginału: Rola komunikacji marketingowej w hotelach systemowych na przykładzie hoteli Trójmiasta.
Tytuł całości: W: Wybrane aspekty turystyki i rekreacji / red. nauk. Andrzej Anszperger i Zdzisław Preisner
Tytuł całości: W: Selected aspects of tourism and recreation

Adres wydawniczy: Toruń : Wyższa Szkoła Bankowa, 2013
Opis fizyczny: S. 7-25 : wykr. - Bibliogr. 15 poz.
Seria: Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, ISSN 2082-2065 ; nr 5
p-ISBN: 979-83-930828-4-1

Liczba znaków: 35032
Liczba arkuszy: 0.87
Polskie hasła przedmiotowe: Trójmiasto ; Hotelarstwo ; Marketing ; Promocja ; Komunikacja marketingowa
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 5.000
15/54
Autorzy: Jacek Olszewski, Remigiusz Sławomir Dróżdż.
Tytuł oryginału: Rozpoznawalność polskiej oferty gastronomicznej na wybranych rynkach emisyjnych.
Tytuł całości: W: Nowoczesne trendy w żywieniu i produkcji żywności : monografia / pod red. nauk. Danuty Kołożyn-Krajewskiej. - Częstochowa : Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki, 2013
Opis fizyczny: S. 255-268 : rys., tab., wykr. - Bibliogr. 10 poz. Streszcz. Abstr.
p-ISBN: 978-83-933915-1-6

Liczba znaków: 26.786
Liczba arkuszy: 0.67
Polskie hasła przedmiotowe: Gastronomia ; Turystyka kulinarna ; Oferta kulinarna ; Polska ; Marka turystyczna ; Kuchnia regionalna ; Oferta "Kuchnia Polska" ; Rynki emisyjne ; Promocja turystyki ; Marketing
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 5.000
16/54
Tytuł oryginału: Badania marketingowe w turystyce : skrypt na szkolenie.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Zespół red. Jacek Olszewski, Katarzyna Grab ; oprac. merytoryczne Dariusz Tworzydło
Adres wydawniczy: Warszawa : Polska Organizacja Turystyczna : ECORYS Polska, 2012
Opis fizyczny: 46 s. : fot., rys., tab. - Bibliogr. 11 poz.
Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka ; Marketing ; Badania marketingowe ; Badania ankietowe
Charakt. formalna: redakcja poradnika zawodowego
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
17/54
Tytuł oryginału: Budowanie marki : skrypt na szkolenie
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Zespół red. Jacek Olszewski, Katarzyna Grab ; oprac. merytoryczne Piotr Lutek
Adres wydawniczy: Warszawa : Polska Organizacja Turystyczna ; ECORYS Polska, 2012
Opis fizyczny: 78 s. : fot., rys., wykr. - - Bibliogr. [3] poz.
Polskie hasła przedmiotowe: Marka ; Marketing ; Definicja ; Produkt markowy
Charakt. formalna: redakcja poradnika zawodowego
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
18/54
Autorzy: Bartłomiej Walas, Jacek Olszewski.
Tytuł oryginału: Diagnoza strategiczna budowy turystycznego konsorcjum produktowego w obszarze uzdrowisk, spa i wellness.
Tytuł angielski: Strategic diagnosis for the development of the tourism product consortium in the field of health resorts, spas and wellness centres.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii
Szczegóły: 2012 : t. 2, s. 5-18, tab., bibliogr. 16 poz., abstr.
p-ISSN: 2084-8722

Polskie hasła przedmiotowe: Uzdrowisko ; Spa ; Wellness ; Konsorcjum ; Turystyka ; Marketing ; Analiza
Angielskie hasła przedmiotowe: Health resort ; Spa ; Wellness ; Cluster ; Consortium
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Adres url:
19/54
Tytuł oryginału: Marka, pozycjonowanie, strategie komunikacyjne : skrypt na szkolenie.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Zespół red. Jacek Olszewski, Katarzyna Grab ; oprac. merytoryczne Piotr Lutek
Adres wydawniczy: Warszawa : Polska Organizacja Turystyczna : ECORYS Polska, 2012
Opis fizyczny: 102 s. : fot., rys., wykr. - Bibliogr. [2] poz.
Polskie hasła przedmiotowe: Marka ; Marketing ; Strategia ; Komunikacja marketingowa ; Produkt markowy
Charakt. formalna: redakcja poradnika zawodowego
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
20/54
Tytuł oryginału: Marketing w praktyce : skrypt na szkolenie.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Zespół red. Jacek Olszewski, Katarzyna Grab ; oprac. merytoryczne Radosław Mącik
Adres wydawniczy: Warszawa : Polska Organizacja Turystyczna ; ECORYS Polska, 2012
Opis fizyczny: 78 s. : fot., rys., wykr. - Bibliogr. [3] poz.
Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Marketing strategiczny ; Komunikacja marketingowa
Charakt. formalna: redakcja poradnika zawodowego
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
21/54
Tytuł oryginału: Promocja prowadzona przez jednostki samorządu terytorialnego (marketing miejsc) : skrypt na szkolenie.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Zespół red. Jacek Olszewski, Katarzyna Grab ; oprac. merytoryczne Kinga Religa
Adres wydawniczy: Warszawa : Polska Organizacja Turystyczna : ECORYS Polska, 2012
Opis fizyczny: 82 s. : fot., rys., tab., wykr. - Bibliogr. [7] poz.
Polskie hasła przedmiotowe: Samorząd terytorialny ; Miasto ; Promocja ; Współpraca ; Marketing
Charakt. formalna: redakcja poradnika zawodowego
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
22/54
Autorzy: Barbara Marciszewska, Krzysztof Marciszewski.
Tytuł oryginału: Promoting tourism products via 3D graphic arts.
Tytuł całości: W: New challenges for tourism promotion : tackling high competition and multimedia changes / ed. by Peter Keller, Christian Laesser. - Berlin : Erich Schmidt Verl., 2012
Opis fizyczny: S. 51-68 : tab. - Bibliogr. s. 67-68
Uwagi: Conference of AIEST, 28 August to 1 September 2011 in Barcelona, Spain. - Podwójna afiliacja B. Marciszewskiej - AWFiS Gdańsk oraz Wyższa Szkoła Bankowa
Seria: International Tourism Research and Concepts, ISSN 1862-9946 ; vol. 6
p-ISBN: 978-3-503-13838-8

Liczba znaków: 49244
Liczba arkuszy: 1.23
Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka ; Promocja ; Marketing ; Grafika trójwymiarowa ; Grafika komputerowa
Angielskie hasła przedmiotowe: Destination marketing ; 3D graphic design ; New means of tourism promotion ; Tourism products ; Promotion
Charakt. formalna: rozdział w monografii zagranicznej
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: EN
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
23/54
Autorzy: Dariusz Krzysztof Kuczyński.
Tytuł oryginału: Rola specjalnych wydarzeń w marketingu destynacji i rozwoju turystyki.
Tytuł angielski: The role of events in destinations marketing and tourism development.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe nr 709. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 23 / Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: 2012, s. 343-355, wykr., streszcz., summ.
Uwagi: Tyt. nr 23: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów
p-ISSN: 1509-0507
e-ISSN: 2353-2874

Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka ; Rozwój ; Marketing ; Destynacje turystyczne ; Atrakcyjność turystyczna ; Imprezy sportowe
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
24/54
Tytuł oryginału: Współpraca z agencjami reklamowymi : skrypt na szkolenie.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Zespół red. Jacek Olszewski, Katarzyna Grab ; oprac. merytoryczne Kinga Religa
Adres wydawniczy: Warszawa : Polska Organizacja Turystyczna : ECORYS Polska, 2012
Opis fizyczny: 70 s. : fot., rys., tab. - Bibliogr. [6] poz.
Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Agencje reklamowe ; Reklama
Charakt. formalna: redakcja poradnika zawodowego
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
25/54
Autorzy: Dariusz Krzysztof Kuczyński.
Tytuł oryginału: Obszary społecznej odpowiedzialności w komunikacji marketingowej klubów sportowych.
Tytuł angielski: Socially responsible areas of sports clubs marketing communication.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe nr 690. Ekonomiczne Problemy Usług nr 79 / Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: 2011, s. 331-345, bibliogr. s. 344-345, summ.
Uwagi: Tyt. nr. 79: Sport i rekreacja szansą rozwoju regionu
p-ISSN: 1896-382X

Polskie hasła przedmiotowe: Kluby sportowe ; Socjologia ; Marketing ; Odpowiedzialność ; Komunikacja marketingowa ; Promocja sportu ; Strony WWW ; Internet ; Sport ; Reklama
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 9.000
Adres url:
26/54
Autorzy: Dariusz Krzysztof Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz.
Tytuł oryginału: Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej.
Tytuł angielski: Familiarization trips as a destination marketing tool in business tourism.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe nr 663. Ekonomiczne Problemy Usług nr 75 / Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: 2011, s. 353-366, streszcz., summ.
Uwagi: Tyt. nr. 75: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : wybrane aspekty marketingu terytorialnego
p-ISSN: 1896-382X

Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka biznesowa ; Podróżnictwo ; Marketing ; Podróże służbowe ; Podróże poznawcze ; Gdańska Organizacja Turystyczna. Gdańsk Convention Bureau
Angielskie hasła przedmiotowe: Business tourism ; Marketing
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 9.000
Adres url:
27/54
Autorzy: Jacek Olszewski-Strzyżowski.
Tytuł oryginału: Powołanie przez Polską Organizację Turystyczną nowego Konsorcjum Produktowego pn. "Kuchnia Polska" : założenia.
Tytuł całości: W: Jakość usług turystycznych i żywieniowych : monografia / pod red. nauk. Danuty Kołożyn-Krajewskiej i Zbigniewa J. Dolatowskiego
Adres wydawniczy: Częstochowa : Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki, 2011
Opis fizyczny: S. 180-194 : tab. - Bibliogr. 11 poz. Streszcz. Abstr.
p-ISBN: 978-83-923668-8-1

Liczba znaków: 35095
Liczba arkuszy: 0.877
Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka kulinarna ; Promocja ; Konsorcjum ; Kuchnia regionalna ; Gastronomia ; Marketing ; Oferta "Kuchnia Polska" ; Oferta kulinarna ; Analiza
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 3.000
28/54
Autorzy: Tomasz Taraszkiewicz.
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty ewolucji polityki marketingowej Grupy Kapitałowej Orbis w okresie spowolnienia gospodarczego (lata 2007-2009).
Czasopismo: Handel Wewnętrzny
Szczegóły: 2011 : (wrzesień-październik), t. 2, cz. 2, s. 359-366, tab., summ.
p-ISSN: 0438-5403

Polskie hasła przedmiotowe: Orbis SA ; Marketing ; Kryzys finansowy 2007-2009 ; Kryzys gospodarczy 2007-2009 ; Strategia ; Grupa Kapitałowa Orbis ; Hotelarstwo
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 9.000
Adres url:
29/54
Autorzy: Tomasz Taraszkiewicz.
Tytuł oryginału: E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy.
Tytuł angielski: E-office as a modern marketing approach on the local labor market.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe nr 596. Ekonomiczne Problemy Usług nr 56 / Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: 2010, s. 399-411, tab., streszcz., summ.
Uwagi: Tyt. nr. 56: Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: partnerstwo i komunikacja w regionie
p-ISSN: 1896-382X

Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Rynek pracy ; Internet ; Usługi elektroniczne ; Marketing elektroniczny ; Powiatowy Urząd Pracy (Gdańsk) ; Administracja elektroniczna
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 9.000
Adres url:
30/54
Autorzy: Joanna Danuta Jedel.
Tytuł oryginału: Możliwości kreowania wizerunku Trójmiasta w oparciu o rozwój bazy hotelowej w kontekście "Euro 2012".
Tytuł całości: W: Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef Sala
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2010
Opis fizyczny: S. 1-15 : rys., tab. - Bibliogr. 24 poz. Streszcz. Summ.
Uwagi: Konferencja, Kraków, 21-23.09.2010
p-ISBN: 978-83-208-1912-0

Polskie hasła przedmiotowe: Piłka nożna ; Mistrzostwa Europy ; 2012 ; Euro 2012 ; Baza hotelowa ; Trójmiasto ; Marketing ; Promocja ; Marka turystyczna ; Imprezy sportowe ; Wizerunek turystyczny ; Konferencja ; Kraków (woj. małopolskie) ; 2010
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
31/54
Autorzy: Barbara Marciszewska.
Tytuł oryginału: Potencjał turystyczny regionu a kreowanie jego wizerunku.
Tytuł angielski: Tourism attractiveness of a region and an image creation through products.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe nr 590. Ekonomiczne Problemy Usług nr 52 / Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: 2010, s. 13-21, summ.
Uwagi: Tyt. nr. 52: Potencjał turystyczny: zagadnienia przestrzenne
p-ISSN: 1896-382X

Polskie hasła przedmiotowe: Potencjał turystyczny ; Produkt turystyczny ; Regiony turystyczne ; Marketing ; Wizerunek turystyczny ; Konferencja ; Międzyzdroje (woj. zachodniopomorskie) ; 2010
Angielskie hasła przedmiotowe: Tourism ; Tourist attractions ; Tourist products
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 9.000
Adres url:
32/54
Autorzy: Barbara Marciszewska.
Tytuł oryginału: Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. C.H. Beck, 2010
Opis fizyczny: 123 s. : tab., wykr. - Bibliogr. s. 115-120
Uwagi: Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport
p-ISBN: 978-83-255-1724-3

Polskie hasła przedmiotowe: Produkt turystyczny ; Ekonomika ; Turystyka ; Doświadczenie ; Konsumenci (socjol.) ; Gospodarka ; Kultura ; Polska ; Europa ; Marketing ; Wizerunek turystyczny ; Pomorskie, województwo ; Podlaskie, województwo ; Turystyka kulturowa ; Turystyka morska ; Sport ; Kadry ; Kształcenie ; Usługi hotelarskie ; Partnerstwo publiczno-prywatne ; Produkt turystyczny
Charakt. formalna: monografia polska (aut.)
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 12.000
33/54
Autorzy: Jacek Olszewski.
Tytuł oryginału: Promocja turystyki zdrowotnej.
Tytuł całości: W: Turystyka uzdrowiskowa : stan i perspektywy / pod red. Mirosława Boruszczaka
Adres wydawniczy: Gdańsk : Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
Opis fizyczny: S. 375-386 : tab. - Bibliogr. [6] poz.
Uwagi: Publikacja nierecenzowana. - Na s. red.: zbiór materiałów pokonferencyjnych, Gdańsk 8-9.10.2009 r.
p-ISBN: 978-83-89081-23-0 (Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku)
p-ISBN: 978-83-7531-073-3 (Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego)

Liczba znaków: 25533
Liczba arkuszy: 0.638
Polskie hasła przedmiotowe: Konferencja ; Gdańsk (woj. pomorskie) ; 2009 ; Turystyka zdrowotna ; Promocja ; Turystyka uzdrowiskowa ; Marketing ; Prawo ; Strategia
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
34/54
Autorzy: Tomasz Taraszkiewicz.
Tytuł oryginału: Smart cards jako nowoczesny instrument polityki marketingowej regionu turystycznego.
Tytuł angielski: Smart cards as a modern instrument of tourist region marketing policy.
Czasopismo: Zeszyty Naukowe nr 558. Ekonomiczne Problemy Usług nr 41 / Uniwersytet Szczeciński
Szczegóły: 2009, s. 579-586, streszcz., summ.
Uwagi: Tyt. nr. 41: Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty. Partnerstwo w marketingu
p-ISSN: 1896-382X

Polskie hasła przedmiotowe: Regiony turystyczne ; Marketing ; Karty z pamięcią ; Usługi turystyczne ; Karty inteligentne ; Karty miejskie ; Turystyka
Angielskie hasła przedmiotowe: Smart cards ; Tourism ; Marketing
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 6.000
Adres url:
35/54
Autorzy: Barbara Marciszewska.
Tytuł oryginału: Badania marketingowe dla rozwoju turystyki w regionie - wybrane problemy.
Tytuł całości: W: Gospodarka turystyczna w XXI wieku : problemy i perspektywy rozwoju w skali regionalnej i lokalnej / pod red. Stefana Bosiackiego. - Poznań : Wydaw. AWF, 2008
Opis fizyczny: S. 11-16
Uwagi: Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ; nr 386
p-ISBN: 978-83-61414-04-9

Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka regionalna ; Marketing ; Badania marketingowe ; Turystyka ; Metody
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 3.000
36/54
Autorzy: Mirosław Boruszczak.
Tytuł oryginału: Strategiâ rozvitku turističnih regioniv : disertaciâ na zdobuttâ naukovogo stupenâ doktora ekonomičnih nauk.
Adres wydawniczy: L'viv : [b.w.], 2008
Opis fizyczny: 442 k. : rys., tab., wykr. - Bibliogr. 324 poz.
Uwagi: Monografia habilitacyjna. Na prawach rękopisu. - Instytucja sprawcza: Nacional'na Akademiâ Nauk Ukraini. Institut Regional'nih Dosližen'
Polskie hasła przedmiotowe: Regiony turystyczne ; Rozwój ; Ekonomika ; Marketing ; Socjologia ; Polska ; Uzdrowisko ; Turystyka ; Regiony
Charakt. formalna: monografia zagraniczna (aut.)
Charakt. merytoryczna: praca habilitacyjna
Język publikacji: UK
Punktacja MNiSW: 12.000
37/54
Autorzy: Julia Urszula Gołębiewska.
Tytuł oryginału: Uczestnictwo w kulturze a rozwój turystyki kulturowej.
Tytuł całości: W: Komercjalizm turystyki kulturowej / red. nauk. Mieczysław K. Leniartek. - Wrocław : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja", 2008
Opis fizyczny: S. 347-353. - Bibliogr. [7] poz.
Uwagi: Monografie - Prace Zbiorowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu
p-ISBN: 978-83-87708-62-7

Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka kulturowa ; Kultura ; Dziedzictwo kulturowe ; Festiwal ; Festiwal Muzyki Dawnej "Anima Musica" (Gdańsk) ; Badanie ; Marketing
Charakt. formalna: rozdział w wydawnictwie zwartym
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
38/54
Autorzy: Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski.
Tytuł oryginału: Wykorzystywanie cen jako instrumentów kształtowania polityki rynkowej hoteli ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków SPA.
Tytuł angielski: Using prices as instruments of creating a marketing strategy in hotels with particular consideration of spa resorts.
Czasopismo: Rocznik Naukowy / AWFiS Gdańsk
Szczegóły: 2008 : t. 18, s. 73-80, tab., bibliogr. 13 poz., streszcz., abstr.
p-ISSN: 1730-7953

Polskie hasła przedmiotowe: Hotelarstwo ; Ceny ; Zarządzanie ; Finanse ; Strategia ; Ekonomika ; Marketing ; Spa
Angielskie hasła przedmiotowe: Types of prices ; Price strategies ; Price differentiation
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie polskim
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 2.000
Index Copernicus: 3.120
Adres url:
39/54
Autorzy: Jacek Olszewski.
Tytuł oryginału: Promocja turystyki w "miastach i kulturowej".
Tytuł całości: W: Turystyka sentymentalna w Zjednoczonej Europie : zbiór materiałów z Międzynarodowego Forum Turystyki Studenckiej / pod red. Mirosława Boruszczaka
Adres wydawniczy: Gdańsk : Agencja Reklamowa Studio Berda, 2007
Opis fizyczny: S. 173-181 : rys., tab., wykr. - Bibliogr. 5 poz.
Uwagi: IV Międzynarodowe Forum Turystyki Studenckiej, Gdańsk, 2007
Seria: Studenckie Zeszyty Naukowe / Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. J. Śniadeckiego w Gdańsku
Liczba znaków: 32255
Liczba arkuszy: 0.806
Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka kulturowa ; Turystyka ; Miasto ; Promocja ; Marka turystyczna ; Marketing ; Konferencja ; Gdańsk (woj. pomorskie) ; 2007
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 3.000
40/54
Autorzy: Barbara Marciszewska.
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku turystycznego małej miejscowości.
Tytuł całości: W: Materiały z konferencji naukowej z okazji 100-lecia powstania Polskiego Towarzystwa Krajoznawczego pt. "Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość", Łeba, 5 października 2006 r. / [red. nauk. Jerzy Przybylski]. - Gdańsk : Wydaw. DJ : Wydawniczy Ośrodek Badawczy - Wydawnictwo Pomorskie RPK PTTK, 2006
Opis fizyczny: S. 164-166
Uwagi: Afiliacja B. Marciszewskiej: Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Sopocie
p-ISBN: 83-85035-77-X (Wydawnictwo Pomorskie RPK PTTK)
p-ISBN: 83-87227-65-X (DJ)

Polskie hasła przedmiotowe: Konferencja ; Łeba (woj. pomorskie) ; 2006 ; Marketing ; Promocja turystyki ; Wizerunek turystyczny
Charakt. formalna: referat zjazdowy krajowy
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 2.000
41/54
Autorzy: Mirosław Boruszczak.
Tytuł oryginału: Formuvannja strategii rozvitku kurortno-turističnich regioniv Pol'šči.
Czasopismo: Regional'na Ekonomika
Szczegóły: 2006, nr 1, s. 155-163, rys., tab., bibliogr. 42 poz.
p-ISSN: 1562-0905

Polskie hasła przedmiotowe: Regiony ; Turystyka ; Uzdrowisko ; Marketing ; Polska
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Charakt. OPI: Czas. zagr. (adres red. poza Polską (jęz. inny niż ang.)=1.000
Język publikacji: UK
Punktacja MNiSW: 2.000
42/54
Autorzy: Mirosław Boruszczak.
Tytuł oryginału: Problemi formuvannja strategj rozvitku turističnich regioniv.
Adres wydawniczy: L'viv : IRD NAN Ukraini, 2006
Opis fizyczny: 288 s. : rys., tab., wykr. - Bibliogr. s. 272-288
p-ISBN: 966-02-4050-3

Polskie hasła przedmiotowe: Regiony ; Turystyka ; Uzdrowisko ; Marketing
Charakt. formalna: monografia zagraniczna (aut.)
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Charakt. OPI: Monografia/podręcznik jęz. polski lub inny nie ang.
Język publikacji: UK
Punktacja MNiSW: 20.000
43/54
Autorzy: Barbara Marciszewska.
Tytuł oryginału: Emotional arts marketing - creating tourist value.
Czasopismo: Tourism Review
Szczegóły: 2005 : vol. 60, nr 3, s. 29-34, rys., tab., bibliogr. s. 34, abstr.
p-ISSN: 1660-5373

Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka ; Marketing ; Kultura ; Konsumenci (socjol.) ; Zarządzanie ; Psychologia
Angielskie hasła przedmiotowe: Tourist's experience ; Tourist's emotions ; New marketing philosophy ; Innovative change
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: EN
Punktacja MNiSW: 3.000
Inne bazy podające opis: Hospitality and Tourism Index (EBSCO)
Adres url:
DOI:
44/54
Tytuł oryginału: Modelowe koncepcje produktu turystycznego.
Odpowiedzialni: redakcja, tłum.: Pod red. Jana Ożdzińskiego.
Adres wydawniczy: Gdańsk : Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna : AWFiS, 2005
Opis fizyczny: 102 s. : rys., tab. - Bibliogr. przy rozdz.
p-ISBN: 83-921430-3-5
p-ISBN: 978-83-921430-3-1

Polskie hasła przedmiotowe: Produkt turystyczny ; Pomorskie, województwo ; Sopot (woj. pomorskie) ; Usługi turystyczne ; Turystyka morska ; Żegluga morska wycieczkowa ; Turystyka ; Marketing
Charakt. formalna: monografia polska (red.)
Charakt. merytoryczna: wywiad, red., głos w dyskusji, przedmowa, wstęp, raport, informator
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 10.000
45/54
Autorzy: Mirosław Boruszczak.
Tytuł oryginału: Osoblivosti marketingovoi strategii rozvitky kurortno-turistiçnogo regionu.
Czasopismo: Visnik DITB : naukovij žurnal
Czasopismo: Visnyk DITB : scientific journal

Szczegóły: 2005, nr 9, s. 100-106, rys., bibliogr. 10 poz., streszcz. w jęz. ang., ros., ukr.
Uwagi: Seria: Ekonomika, organizacija i upravlinnja pidprijemstvami : (v turistiçnij sferi). - Donec'kij Institut Turističnogo Biznesu
p-ISSN: 1994-2753

Polskie hasła przedmiotowe: Marketing ; Turystyka ; Uzdrowisko ; Polska
Charakt. formalna: artykuł w czasopiśmie zagranicznym
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: UK
Punktacja MNiSW: 2.000
Adres url:
46/54
Autorzy: Marlena Julita Formella.
Tytuł oryginału: Rola katalogów w kształtowaniu produktów turystycznych biur podróży.
Tytuł całości: W: Modelowe koncepcje produktu turystycznego / pod red. Jana Ożdzińskiego. - Gdańsk : Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna : AWFiS, 2005
Opis fizyczny: S. 40-47 : Bibliogr. [9] poz.
p-ISBN: 978-83-921430-3-1
p-ISBN: 83-921430-3-5

Polskie hasła przedmiotowe: Biura podróży ; Produkt turystyczny ; Katalog ofert turystycznych ; Oferta turystyczna ; Informacja turystyczna ; Internet ; Marketing ; Marketing elektroniczny ; Turystyka
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 6.000
47/54
Autorzy: Tomasz Chamera.
Tytuł oryginału: Wprowadzenie do problematyki marketingu sportowego w żeglarstwie.
Tytuł całości: W: Marketingowo o sporcie : publikacja podsumowująca tematy poruszane podczas III Ogólnopolska Konferencja Naukowa [!] pod hasłem : "Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", 24-26 listopada 2004 r. / red. Henryk Mruk [i in.]. - Poznań : Sport & Business Found., 2005
Opis fizyczny: S. 201-211 : wykr. - Bibliogr. [5] poz.
p-ISBN: 83-923047-5-6

Polskie hasła przedmiotowe: Żeglarstwo ; Marketing ; Polski Związek Żeglarski ; Sponsoring ; Reklama ; Zarządzanie ; Ekonomika ; Konferencja ; Poznań (woj. wielkopolskie) ; 2004
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 6.000
48/54
Autorzy: Marlena Julita Formella.
Tytuł oryginału: Znaczenie katalogów w obsłudze ruchu turystycznego.
Tytuł całości: W: Rekreacja, turystyka, kultura w zagospodarowaniu czasu wolnego / pod red. Jana Ożdzińskiego. - Gdańsk : Wydaw. AWFiS, 2005
Opis fizyczny: S. 71-79. - Bibliogr. 4 poz.
p-ISBN: 83-89227-02-9

Polskie hasła przedmiotowe: Ruch turystyczny ; Promocja turystyki ; Marketing ; Informacja turystyczna ; Biura podróży ; Katalog ofert turystycznych ; Oferta turystyczna
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca przeglądowa
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 6.000
49/54
Autorzy: Dariusz Krzysztof Kuczyński.
Tytuł oryginału: Budowanie sportowej społeczności konsumenckiej na bazie Internetu.
Tytuł całości: W: Marketing sportowy - teoria i praktyka : II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" 19-20 listopada 2003 r. / red. nauk. Henryk Mruk. - Poznań : Impact Consulting, 2004
Opis fizyczny: S. 389-400 : rys., tab., wykr. - Bibliogr. s. 400
p-ISBN: 83-920556-0-8

Polskie hasła przedmiotowe: Konferencja ; Poznań (woj. wielkopolskie) ; 2003 ; Sport ; Marketing ; Internet
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 3.000
50/54
Autorzy: Dariusz Krzysztof Kuczyński.
Tytuł oryginału: Rozwój technologii informacyjnych a marketing usług sportowych.
Tytuł całości: W: Usługi a rozwój gospodarczo-społeczny : materiały konferencji naukowej, [Gdańsk, 20-21 października 2004] / pod red. Barbary Marciszewskiej, Stanisława Miecznikowskiego
Adres wydawniczy: Gdańsk : AWFiS : GTN, 2004
Opis fizyczny: S. 206-213. - Bibliogr. s. 212-213. Streszcz.
p-ISBN: 83-87359-89-0 (GTN)

Polskie hasła przedmiotowe: Usługi sportowe ; Marketing ; Komputeryzacja ; Systemy informatyczne ; Sport ; Internet ; Konferencja ; Gdańsk (woj. pomorskie) ; 2004
Charakt. formalna: rozdział w monografii polskiej
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
Punktacja MNiSW: 3.000
51/54
Autorzy: Mirosław Boruszczak.
Tytuł oryginału: Strategija razvitija turistskogo regiona : teorija, metodologija, praktika : monografija.
Adres wydawniczy: Minsk : BGEU, 2002
Opis fizyczny: 165 s. : tab., wykr. - Bibliogr. s. 161-164.
Uwagi: Tł. z jęz. pol.
Polskie hasła przedmiotowe: Turystyka ; Uzdrowisko ; Lecznictwo uzdrowiskowe ; Regiony ; Marketing ; Sopot (woj. pomorskie) ; Polska
Charakt. formalna: monografia zagraniczna (aut.)
Charakt. merytoryczna: praca oryginalna
Język publikacji: RU
Punktacja MNiSW: 18.000
52/54
Autorzy: Piotr Palich.
Tytuł oryginału: Infrastruktura miejscowości Mierzei Wiślanej jako potencjalnych uzdrowisk.
Tytuł całości: W: Perspektywy rozwoju uzdrowisk polskiego wybrzeża Bałtyku : Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Ustka, 19-20 kwietnia 2001: zbiór materiałów pokonferencyjnych / pod red. Mirosława Boruszczaka. - Gdańsk : Wydaw. "Sport", 2001
Opis fizyczny: S. 171-176
Uwagi: Publikacje Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Sopocie z siedzibą w Gdańsku
p-ISBN: 83-903968-2-3

Polskie hasła przedmiotowe: Konferencja ; Ustka (woj. pomorskie) ; Wiślana, Mierzeja ; Marketing ; Turystyka ; 2001
Charakt. formalna: referat zjazdowy krajowy
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
53/54
Autorzy: Anna Fischer, Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak, Jędrzej Strumiłło.
Tytuł oryginału: Ocena jakości usług uzdrowiskowych na przykładzie sanatorium "Leśnik" w Sopocie.
Tytuł całości: W: Perspektywy rozwoju uzdrowisk polskiego wybrzeża Bałtyku : Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Ustka, 19-20 kwietnia 2001 : zbiór materiałów pokonferencyjnych / pod red. Mirosława Boruszczaka. - Gdańsk : Wydaw. "Sport", 2001
Opis fizyczny: S. 304-331 : rys., wykr. - Bibliogr. 17 poz.
Uwagi: Publikacje Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Sopocie z siedzibą w Gdańsku
p-ISBN: 83-903968-2-3

Polskie hasła przedmiotowe: Konferencja ; Ustka (woj. pomorskie) ; Sopot (woj. pomorskie) ; Uzdrowisko ; Marketing ; SERVQUAL ; Polska ; 2001
Charakt. formalna: referat zjazdowy krajowy
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
54/54
Autorzy: Aleksander Kornak.
Tytuł oryginału: Zarządzanie i marketing w uzdrowiskach.
Tytuł całości: W: Perspektywy rozwoju uzdrowisk polskiego wybrzeża Bałtyku : Międzynarodowa Konferencja Naukowa, Ustka, 19-20 kwietnia 2001 : zbiór materiałów pokonferencyjnych / pod red. Mirosława Boruszczaka. - Gdańsk : Wydaw. "Sport", 2001
Opis fizyczny: S. 54-65 : rys., tab. - Bibliogr. 12 poz.
Uwagi: Publikacje Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Sopocie z siedzibą w Gdańsku
p-ISBN: 83-903968-2-3

Polskie hasła przedmiotowe: Konferencja ; Ustka (woj. pomorskie) ; Uzdrowisko ; Marketing ; Turystyka ; Zarządzanie ; 2001
Charakt. formalna: referat zjazdowy krajowy
Charakt. merytoryczna: praca konferencyjna
Język publikacji: PL
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna AWFiS w Gdańsku